søndag 28. desember 2008

Linnea

I dag har vært en fantastisk dag.
Først var jeg hos Anne og familien hennes, de er helt fantastiske.
De gir meg alltid tre kilo julekaker og middag og jeg er så glad i dem.
Og etterpå var jeg på kino (Yes man) og friisebrygga (øl) med Linnea.

Har innsett at jeg er enormt glad i Linnea.
Før hadde dette mest sammenheng med at hun er gørrsnill og søt og fin, og fordi hun har bra musikksmak, filmsmak og fordi hun er morsom å snakke med.
Men i dag skjønte jeg at det var dypere også.
Jeg har jo vist det lenge,
fordi vi deler samme familie, på en måte.
Hennes mor er også pyskisk syk, og vi har vel strengt tatt vokst opp på samme måte,
og vi har samme problemer som vi hanskes med.
Det er godt å vite at jeg har en person som forstår hundre prosent hva jeg snakker om - til og med når vi ikke snakker om mødrene våre.
Bare det at hun forstår hvor grenseløst vondt det kan gjøre å mangle en mor.
Jeg setter utrolig pris på å ha henne i nærheten av meg.

Som celsium & syre brinner jag
alldeles klart
& det känns som om jag glömt
någonting kvar

Ingen kommentarer: