mandag 8. desember 2008

Hei små små!
Ting er overdrevendt positive akkurat nå.
Var hyggelig på Fritt fall i helga,
Linnea var der og det er alltid kos med Linnea.
Elise var de også, det likte jeg godt.
Fikk ikke sett så mye til henne da -.-

I dag måtte jeg GÅ til skolen fordi det var såpeglatt ute.
Pappa turde ikke kjøre på underkjølt regn med den drittbilen vår.
Herregud.
Jeg tror jeg brukte TRE SKRITT ned breidablikk fordi det var så glatt at jeg bare kunne skli neddover.
Det ble en del veiving og kaving med armer og et par tryn,
men det var jo bare gøy.
Suste nedover med She's lost control på ipodzen.
I bunn av Breidern møtte jeg på strøbilen, og jeg slengte han inni den et slengkyss av pur lykke.
Han fortjente det! Flott med strøbilen!
Når jeg kom meg på skolen var jeg så svett at jeg bare måtte kle av meg ca alle klærne.
Fytti!

Dessuten jobba jeg sånn tålelig effektivt på skolen, og har nå fått til de fire oppgavene som Ståle liker å kalle "særdeles relevante i forhold til prøva" (det vil si at vi får samme oppgave bare med andre tall)
Og derfor kan jeg med god samvittighet legge meg ned på soffan og
SLØVE!
Det er det litt lengesiden jeg har kunnet gjort med god samvittighet.

(sssh: jeg har egentlig naturfagsprøve og filmanalyse, men jeg gidder ikke gjøre det før i morra...)

Ingen kommentarer: