tirsdag 2. desember 2008

woo woo





I går ble jeg full av innsikt.
Jeg fant ut at jeg måtte ha en pause fra Stine,
og Stine aksepterte dette ganske greit.
Det kjennes godt.
Vi skal henge på Bøyen Beng, værtfall.
Så ingen harde følelser, bare mye innesperra aggresjon.
Jeg fant også ut at jeg må ha en pause fra skolen.
Jeg tar skolen blodseriøst, og det skader meg psykisk!
Så nå slakker jeg tøylene og lar ting seile sin egen sjø.
Hvis jeg ikke klarer å gjennomføre noe er det ikke min feil,
men skolesystemet.

I dag var jeg kjempeglad i vennene mine,
det er så digg når alle er i godt humør!
Det er så digg å kunne le sammen og preike piss,
i stedenfor å gå rundt og fylle hverandre med hverandres klaging.
Keep up this work, babies,
I love you!

1 kommentar:

Malin sa...

2 kewl 4 skewl!
Jeg elsker når alle er i godt humør.

Love you, babe! <3
MYYYH!