onsdag 3. desember 2008

goo goo

Heisan heisan!
Akkurat nå har jeg historie. Dette er den eneste timen i uka vi er på skolen til 1515.
INGEN tar NOE seriøst og alle bare flåser rundt.
Det liker jeg.
I dag er jeg i godt humør og er flink i arbeid.
Har vært aktiv i timene, sagt og notert ting (i fargekoder)
Brukte fritimen på skolen (bedre kjent som klassens time) til å lage powerpointen og manuset til særemnet.
Framføring i morra tidlig, og jeg regner med at det skal gå bra.
Må bare lære meg manuset.
Fordi jeg brukte skoletiden på å gjøre hjemmearbeid kan jeg nå SVØMME ETTER SKOLEN
og det gjør meg lykkelig for det er lenge sden jeg har svømt nå.
Så planen for dagen er:
kanskje litt dickens
svømme fra klokka 1600-1730 (skal vaske håret og ligge i badstua)
øve på særemneframføring fra 1800-2000 (ca fire gjennomøvinger)
Og så se på House.
Etterpå House skal jeg lese igjennom særemnet enda en gang,
og deretter øve bittelitt på gymprøva.
SPENNENDE FOR DERE, HÆ?

I MORRA PÅ DENNE TIDA ER JEG FRI.
FRIIIII
FRIIIII!!!!
Dvs, ingen prøver før neste tirsdag. Haha..
HÆ?

Ingen kommentarer: