søndag 21. desember 2008

FRAMSKRITT!

I går var jeg kanakas.
Inviterte Kjetil fra japanfoto ned til fest på Fritt fall.
Det var skikkelig vellykka.

Jeg husker veldig mye av Kjetil (sorry for senga, Mina!)
og veeeldig lite av alt annet.
Jeg husker at Eelke plutselig kom og at jeg snakka med ham på engelsk.
Jeg husker ikke Malin, da?
Og var Elise der egentlig?
Jeg husker at Anne og Ida PLUTSELIG stakk og at Marte og folka hennes plutselig kom.
Men jeg husker ikke hva jeg har snakka med dere om. Så ja..
Jeg husker derimot at jeg holdte på å le meg ihjel på vei hjem, Amund kjørte og det var kjempeartig.
Vi bare tøysa og lo.
ET MASKINGEVÆR!

Jeg er ganske bakfull nå.
Hvis dere vil ha skitne detaljer (mmmm)
så veit dere hvor dere kan få tak i meg.
hihihihihihihihihihihihihi.

Ingen kommentarer: