torsdag 11. desember 2008

Happytimes

I dag har jeg vært sliten, demotivert, sur og lei.
Men så bedra de seg utover dagen.
Dagen har generelt vært litt sprø,
jeg har sagt mye rart.
Blandt annet fant jeg en kork og putta den i munnen.
Og når jeg pusta med korken kunne jeg plystre KJEMPEHØYT.
Og så lagde jeg en lyd som var akkurat lik en type fugl jeg ikke vet hva heter.

Sånn ellers printa jeg ut Internasjonalen på fotopapir i dag.
Uten vilje altså.
Jeg printa ut Andrea sin historieoppgave om Marxismen - og midt inni bunka med vanlige printerpapir ligger det et fotopapir. (pappa hadde glemt det i bunka?) dette legger ikke jeg merke til før det plutselig kommer ut et tjukt, glansa ark fra printeren med Internasjonalen printa på.
Jeg er sikkert den eneste i hele verden med akkurat den teksten printa på et fotopapir.
Haha!

Ellers digger jeg Arvika -
de har årets beste lineup ass!
Nam nam nam!

Ingen kommentarer: