søndag 14. desember 2008

Jeg har levert laderen til min kjære mac til reprasjon,
så jeg vet ikke hvor ofte jeg får blogge eller gjort lekser.
Det siste er kanskje skumlest,
siden det faktisk er tre opgpaver som skal inn innen torsdag.
Men det skal nok gå greit.
Må bare låne laderen til Nikolas når jeg kan.

Jeg har hatt en uberchill helg, sovet fjorten timer hver natt og bare lada batteriene noe vilt.
Spist på Woken og drikki øl på Friisebrygga (haha)
og planlagt tattoveringene mine og piercingene mine
og håret mitt.
Alt som skal fikses før sommeren,
må bare finne en måte å finansiere det på.
Jeg begynner å bli veldig gira.

Hadde ikke julegavepapir, så fikk ikke pakka inn julegavene enda.
(irriterende, siden jeg har handla ALLE SOM EN, og gjerne vil bli ferdig med pakke-inn-maset også)
så det får jeg vel fikse seinere ass.
Kanskje i morra.
Nå har jeg jo masse fritid siden jeg ikke har mac.
Hahah.

Preiks on a plein.

Ingen kommentarer: