torsdag 1. januar 2009

Nytt år

Endelig ferdig med 2008, dere!
For et gørrtraust år!
Året med null kjærlighetsliv og korte, ustrukturerte seksuelle forhold og stand-by i alle ledd.
Herregud, jeg tror aldri jeg har gjort så lite konstruktivt som i hele 2008.
Det har bare vært venting og dagdrømming om steder langt vekk og uoppnåelige menn.
Bortsett fra sommerferien, hvor jeg vandra rundt som en zombie mellom festivalene og opplevde utrolig mye fint uten å egentlig skjønne det selv.

Endelig er det 2009, med alt det sprø det har å tilby meg.
Jeg har blitt en lykkebombe i det siste,
ikke sånn slitsom tror jeg. Ikke sånn der skrikende happy som man blir når man egentlig er litt usikker og må skjule det.. Ikke sånn der "HEEEI JEG ER SÅ GLAD"
Jeg er vel kanskje heller i en slags tilstand hvor jeg prøver å skape balanse i livet mitt.
En tilstand hvor jeg ikke gidder å kjefte.
En tilstand hvor jeg har mye tålmodighet.
En tilstand hvor jeg er med på det meste uten å nøle så mye.
Bare litt, for det er sunt med dømmekraft.

Og så må det vel nevnes at jeg har pult mye i det siste
(mye etter 2008-standarder vel å merke, men likefult mye)
og at jeg kanskje derfor ikke tar så tungt på alt.
Jeg får tilfredstilt både meg og andre,
og det virker som om dette ikke gir seg med det første heller!
Det er en god følelse, akkurat det.

Nyttårsaften i går var kjempekoselig, forresten.
Det var dårlig med raketter og jeg ble ikke kanakas som planlagt.
Men jeg brukte mye tid hos Bjørnar og Jon Even.
Jon Even var en farge mellom rosa og grønn.
Bjørnar på sin side spiste mye epler.
Dessuten stod jeg på broa med Linnea og Live og mange andre og tok mange bilder
og kysset Linnea klokken tolv.
Andrea tryna som faen i trappa, Eivind var kjempefull og plutselig kom det masse pretensiøse folk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanakas er et koselig ord, synes jeg.

Anonym sa...

elsker at jeg tryner ned trapper hele tiden. det er mitt varemerke. dessuten har blåmerke blitt på størrelse med afrika. for real :D gooood kveld!!!
-skjea