tirsdag 6. januar 2009

Timewarp

Hei dere! Jeg har kost meg masse i det siste, livet er kjempeherlig!
Koser meg med Kjetil og slapper av med folka mine.
Har gått mye på kino og drikki meg mye full.
Har sett mye på weeds.

Men dere, i går skjedde det noe ganske obskønt.
Jeg og Kjetil skulle se Max Manus på kino klokka 2130,
og vi kjøpte billetter på forhånd.
Så kjører vi hjemmefra Kjetil klokka 2128 (jeg husker at Kjetil sa det i bilen, faktisk)
Og så er vi på kinoen klokka 2135-40ish.
Og vi går inn på sal 4 og filmen har kommet litt i gang liksom.
Og så ser vi filmen. Hele filmen.
Vi spiser ALT godteriet.
Vi drikker all brusen.
Og når vi går ut av kinoen er klokka 2145. VI HAR ALTSÅ BRUKT UNDER 15 MINUTTER PÅ Å SE EN TO TIMER LANG FILM!!!!!!
VI HAR REIST I TID!!!

SPRØTTTTT!!!!!

Ingen kommentarer: