mandag 17. november 2008

Skulle sovet for hundre år siden på grunn av matteprøve,
men tankene flakser og flyr.
Her kommer det et par lister:

Fem tilståelser:
1) Jeg juger seriøst hver dag, både om større og mindre ting og omtrent alt jeg sier er overdrevet i større eller mindre grad
2) Jeg peller buse når ingen ser og når jeg kan vaske hendene etterpå.
3) Jeg logger alltid på MSN som appear offline sånn at jeg kan se hvem som er online
4) Alle mine seksuelle fantasier tar sted i australia eller på skoletoalettet
5) Jeg blir fascinert av vonde lukter (for eksempel verk og materie fra hull i øra, gammel sneip, sur svette, dårlig ånde)

Setninger jeg bruker ofte(ca hver dag) :
- jeg er så sinnsykt dehydrert
- jeg er må så sinnsykt pisse
- du snakker til det døve øret
- kan vi bytte plass?
- nå er jeg SÅ irritert
- jeg blir helt SPRØ
- ...og det er så masete!
- serri, jeg blir så irri
- ikke snakk om det engang
- det er SKIKKELIG slitsomt!
- ... og det er så STYGT! (om andres oppførsel)
- nei, det tror jeg ikke på
- nei, nå tar du feil
- den er grei/grønn
- det er spaca
-nå klør det på tissen her!
- tror jeg dropper det ass
- Nikolas, ikke ødelegg den der
- hørte du på P3 i dag eller?
- er det dickens eller?
- ta det rolig 'a, pelle
- ikke vær så innmari streit da
- kan du... snurpe igjen smella di? Du MASER som et lokkmotiv!
- øy, gjett hva jeg (insert tema) da? Seriøst, bare gjett! Du kommer aldri til å gjette det!
- jeg skal bare
- nå skal jeg boble merker jeg
- jeg må rasle, vi skrangles

Ingen kommentarer: