søndag 23. november 2008

I dag har jeg vært en produktiv jævel.
Jeg vaska opp, overflaterydda hele huset samt eget rom,
og så rydda jeg ordentlig i noen skuffer og i klesskapet.
Jeg har vært hos mamma, det var koselig som alltid.
Og så har jeg jobba i to timer med gymteorien.
Noe jeg strengt tatt kunne utsatt til onsdag.
Men jeg hadde arbeidslyst.
Så nå har jeg skikkelig peil på prøvestoffet
og gleder meg til å rocke på prøva!
Dessuten leste jeg igjennom historiekapittelet vi har prøve i.
Dette er også noe jeg strengt tatt kunne utsatt til torsdag.
Merker at det stoffet sitter litt dårlig,
må pugge noen relevante årstall.

VAR DETTE INTRESSANT FOR DEG?
Nei?
Tenkte meg kanskje det.
Derfor kommer det et litt mer spennende avsnitt her:

I går hadde vi jentekveld på fritt fall, haha.
Det vil si, det var ikke planlagt.
Vanligvis er det jo ganske femtifemti mellom kjønn.
Men så dukket det ikke opp noen gutter.
Men Linnea og Carina var der, og det var skikkelig koselig.
De er flote folk, og de gjør meg glad.
Dessuten var Stine ganske happyfull, det likte jeg.
Hun kasta seg over alle og sang med på alle jokketekstene!
Jeg måtte sykle hjem i kulda og det likte jeg dårlig.
Katten var helt rabiat og oppmerksomhetssyk når jeg kom hjem.
Han tåler seriøst ikke å være aleine mer enn tre timer..

Nå er det Robinson!

Ingen kommentarer: