lørdag 1. november 2008

Fest

Nei, dere.
Jeg hadde det kjempefestlig i går.
Var hos Tone som hadde Halloweenparty.
Jeg digga det, være med folk jeg generelt ikke henger med!
Dessuten er det gøy å kle seg ut.
Jeg hadde sminka på meg noen ganske proffe blåmerker, om jeg må si det selv.

Skjedde ikke så mye superspennende, men noen små ting må nevnes:
*Reka var der
*Jeg ble kjent med typen til Sjanni, som jeg fant ut
er en gammel kjenning av meg. Vi deler felles ekskjæreste, håhå.
*Dessuten danset jeg litt til gamle slagere som Rock around the clock.
*Og kuppa steroen og spilte Kent.
*Jeg fikk bomme en Black devil av Tone.
Det likte jeg veldig godt, digger black devils.
Sånne ting er ikke store og spennende.
Men deilige og små. Små gode øyeblikk.
Dessuten var det godt å gjøre noe annet enn å henge på Fritt Fall og
sykle opp breidablikk etterpå.
Selv om det også er nice.

Og dobbeldessuten lønner det seg å ta nattbussen.
Den koster meg 60 kroner,
men når man FINNER en sixpack tuborg
da kan man strengt tatt si at det går opp i opp.
Til og med i pluss.
Dessuten møtte jeg Heiki&folka hans på bussen og det var like totally kos.

I natt har katta holdt meg våken.
Jeg hater den.
Mjau mjau mjau.
Men han er søt.
Har dårlig samvittighet for at han er så mye aleine i helgene.
Jeg skal jo ut i natt også.
Til Fritt Fall og til Aron etterpøå.
Så det kan kanskje bli litt seint, jeg veit ikke.

Skrangles!

Ingen kommentarer: