torsdag 27. november 2008

1814 - Det norske opprøret!

TV irriterer meg for tida.
I dag til morgenen så jeg på morgennyhetene på TV2,
en reportasje fra terroraksjonen i Mumbai.
DET BLE IKKE VARSLET OM STERKE BILDER,
men det fløyt av blod og mennesker i panikk!
Og der satt jeg med brødskive i munnen og klarte ikke svelge engang.
Hvor har det blitt av varslene om sterke bilder?
Jeg hater at jeg kan sitte og spise brødskive mens andre dør og har det jævlig.
Har veldig lyst til å være huminitær frivillig om et par år.

Akkurat nå øver jeg til historieprøva. Historieboka mi har nemlig lest inn lydfiler!
Så nå hører jeg på en merkelig dame.
Det liker jeg.

I dag var visse fra kragerø idiot.
Jeg er fortatt irritert på det.

1 kommentar:

GRISE-ELISE sa...

ååå jeg ble glad for din fine oppmuntringscomment, sånn skikkelig. :-) gleder meg villt til å komme hjem igjen til dere alle. love u!!!!!!!!!!!!!