tirsdag 11. november 2008

Hallois.
To positive avsnitt, ett negativt og ett blandet til slutt:

I dag var jeg flink på skolen.
Etterpå var jeg på Dickens med Malin&Andrea(som alle dager egentlig)
og det var helt fantastisk.
Vi fikk prata om sånne seriøse ting som angår oss,
og prata masse masse piss.
Og dessuten læte jeg Andrea vri ni, og hun ble helt gira
og nå må jeg sikkert spille det med henne hver dag :O
Dere er fine, dere!
JEG ER GLAD I DERE 4EVER!

Dessuten hadde jeg en absurd søtekkel drøm i natt.
Jeg drømte at jeg og Morten Krogstad var kjærester.
Vi gikk rundt og leide hender og klinte og han sa han var glad i meg.
Og sånn.
Og altså.
Det var veldig koselig i drømmen,
og veldig merkelig etterpå.
Når jeg fortalte det til ham ble jeg litt flau.

Her kommer dette negative avsnittet jeg nevnte:
jeg er litt lei av måten "folk" behandler meg på.
Dette kommer jeg tilbake til seinere,
når jeg har fått avklart sakene med dem det gjelder.
Gidder ikke mase med det på bloggen før det er nødvendig.
Er fed up men holder det inne på en ganske kjekk måte.

Kort avslutning:
Jeg synes det er trist at Anne Kat Westly har alzheimers
Jeg synes det er supertrist at syv mennesker døde i en brann i bergen
Jeg synes det er fint at det snart er Seinfeld
Jeg vurderer å dra til Oslo 29 November for å se på Yandreas spelle reggaeen sin.

Ingen kommentarer: