søndag 2. november 2008

Fest

Hadde det knallkult i går også, gitt.
Var på Fritt fall et par timer og sjonglerte og lekte med
barna mine. Andrea lagde egg og pomfri, og jeg hadde med godteri.
Men hun kunne ikke spise det fordi hun har fått nye tenner.
Haha.
Nedtur.
Og så rakk jeg akkurat å møte og si hallo til MalinStalin,
før jeg gikk.
På busstoppet møtte jeg en skikkelig ålreit mann fra Kazakstan.
"Is it always this cold here?"
Og på bussen satt en helt håpløs jente.
"HEEEI DET ER VANNESSAAAAA kanke du ringe megp å dette nummeret hvis du veit om no fest ellerno???"
"HEEEEI det er vannessaaaaa!"
Hele veien fra Porsgurnn til Skien.
Fytti.

Hos Aron var det flust av kjentfolk,
folk fra ungdomskolen, folk som har vært innom Fritt fall, og
folk som påstår de har møtt meg på andre fester.
Haha.
Dessuten var han derre Erik der.
Dere husker ham som lånte Stine penger den dagen NSB var så sjukt stygge?
Han sa jeg var seksuelt attraktiv, og jeg følte meg sånn også.
Det kom ei dame bort til meg og spurte om jeg var vivenka på nettby.
Så jeg antar at jeg er kjendis også.
Dessuten tok jeg et.. tjue eller trettigangereksponert bilde
med holgaen.
Alle elsket holgaen, haha.
Til og med metallfolka.
Det var ei jente som spydde på do, og jeg liker det.

Dessuten ble Borgar helt fortapt i ei jente!
DET var søtt det!
Seriøst.

Ingen kommentarer: