mandag 17. november 2008

Nytt politisk innlegg:

Jeg så akkurat det tristeste på tvnorge.
Det var ei helt normalvektig dame som stod i undertøy forran et speil og gråt
og sa "i hate my body, i look so bad!"

Makan!
Du er ikke feit før du ikke klarer å gå eller det går på helsa løs.
Du er fin selv om du ikke ser ut som ei dame fra hollywood som veier 43 kilo.
(veit det er lett for meg å sitte på min høye hest og si dette uten store mengder fett på kroppen, men det er oppriktig)

Jeg hater media akkurat nå.
Påvirker oss til å tro at vi ikke får pult hvis vi ikke har hvite tenner,
og at vi ikke får venner hvis vi har fett på kroppen.

Stol på dere sjæl folkens!
Dere er fine uansett hva tven sier!






Og psssst:
det var "narkorazzia" på skolen i dag.
Ler meg ihjel i blandt altså.
Maks careface til det prosjektet der, for å si det mildt.
Og så er det tjåkt av folk i svømmisen, lei av det.
Og så var det førovrøig kjedelig på den festen på lørdag,
og så fikk jeg 5+ på en norskskrivegreie.
Og jeg har fått en sånn fin muskelstrek på armen.
Sånn muskelskygge veit dere!
...
Noe mer?
Sei ifrå!

Ingen kommentarer: