mandag 9. februar 2009

Verden elsker meg

Hei dere!
Jeg vil fortelle dere litt om min ekstreme, sinnsyke, vanvittige FLAKS.
For jeg slang meg jo helt spontant på når det gjelder utstillinga på biblioteket med Jon Even om en uke.
Jeg valgte helt tilfeldig ut -åtte- bilder i 40x40 cm.
Og på fredag gikk jeg til rammeverkstedet og leverte dem.
UTEN Å HA SJEKKA HVOR MYE PLASS JEG HAR PÅ UTSTILLINGSLOKALET ELLER HVOR MYE PENGER JEG HAR PÅ KONTO FØRST!!!
IDIOT!!!!
Jeg var helt i ørska etter en lang skoleuke.
Litt seinere på dagen begynte jeg å angste.
"Tenk hvis jeg har sløst mange tusen kroner på bilder jeg ikke får stilt ut?", tenkte jeg.
"Hvor skal jeg få 4000 kroner fra?", tenkte jeg
Og angsten den bygga seg opp, for å si det sånn.
Jeg ble dritnervøs.
Jeg trodde jeg hadde tråkka så jævlig i salaten.
Men.
Så kom mandagen, og et totalt uventa stipendbrev fra lånekassa som gir meg 4000 kroner rett inn på konto om 1 til 2 virkedager.
Og så dro jeg på biblioteket hvor utstillinga skal være etter skolen.
Og gjett hva?
Jeg har ingen ringere enn ÅTTE plater på 100x100 cm å benytte meg av.
(hvis jeg og Jon Even deler likt altså)
HVA FAEN I HELVETE.
HVOR KOMMER DENNE EKSTREME FLAKSEN FRA?

Ingen kommentarer: