tirsdag 24. februar 2009

Flink tyv

For du er flink, flink, flink, flink
flink, flink, flink, flink, FLINK!
Herregud du er så flink
og spesiell.

Lars Lillo Stenberg og Ida Maria har fullstendig rett i dette.
Jeg er FLINK. Har jobba masse på skolen, uten at jeg gidder å snakke om det nå.
Dessuten er jeg så fysisk aktiv at det er skummelt, men i tilegg uten å skade kroppen.
Jeg svømmer masse og går på ski og skøyter og har begynt med morgentrim til og med.
Litt utfrika, hæ?

Dessuten skjedde det noe besynderlig i dag.
Fordi, i natt har det vært innbrudd i bilen vår i natt.
Og tyven har tatt bilsteroen, høyttalerne og et fotostativ.
Overraskende nok ville han IKKE ha de to par skiene som vi hadde liggende der.
Og overraskende nok måtte han selvfølgelig rote masse, sånn som tyver gjerne gjør.

Men dette er ikke den smarteste tyven i skuffen nemlig.
For han har nemlig prestert å miste en KVITTERING uttafor døra han brøyt opp,
hvor han har signert med sitt FULLE NAVN.
HALLO.
Da er du dum, da.
Dessuten glemte han igjen den pennen som også er lommelykt som tyver alltid bruker, vet dere.

Ellers har det ikke skjedd noe.
Kjetil ringte meg den dagen.
Og jeg digger det.
Jeg har det fint med ham.

1 kommentar:

AcidLeopard sa...

spænning i hverdagen jo!!! teite tyven xP
du er spræk kvinnemenneske!