søndag 1. februar 2009

Sunday shines for you

På onsdag var jeg og Linda på Håkan Hellström, og det var skikkelig ålreit. Linda er skikkelig knall å preike med, danse med, synge med. Og Håkan var jo selvfølgelig fantastisk, det var så lett å kommunisere med dem på en så liten scene. Tror jeg fikk en del herlige bilder av bongotrommern. Han er kul ass. Så meg rett inn i øynene og sang med meg et par linjer her og der i forskjellige låter.
Dessuten fanga jeg en trommestikke, lånte Linda en femtilapp så hun fikk seg tskjorte og tvang Linda til å stjæle en Håkan-plakat.
DESSUTEN VAR ALBUEDAMA DER IGJEN.
Angst.

Må innrømme at det har vært mye agressivitet i det siste.
Jeg mister taket på min boble av fredlighet.
Mister taket på kontrollen jeg har hatt over egne handlinger. Det virker som jeg faktisk legger opp til et par av uenighetene som har oppstått i det siste.
Jeg føler meg dum i blandt.
Sorry til alle det det gjelder.
:)

1 kommentar:

Anonym sa...

hehehehheheeee ;););););;;);)))
ja, det var fint. har nå funnet ut at han jobber som vekter (derfor puppene hans var så sinnsykt perfekt!!!1)