søndag 28. september 2008


En kjempeherlig helg. Philip gjør meg komplett og totalt lykkelig.
Kunne drept for å alltid ha den trygghetsfølelsen jeg får når vi ligger nakne inntil hverandre.
Hadde gitt venstrebeinet for å våkne til sex og pannekaker hver morgen.
Og for ikke å nevne spontaniteten vi deler. Vi drikker champagne.
Vi napper hverandres øyenbryn. Vi har oss i en bakgate i Porsgrunn sentrum.
Vi kaster lasso med et ødelagt hårstrikk. Vi bestiller pizza fra Dolly og gir Stian to kroner i driks.
Han spiller Kentmateriale for meg, vi har sex til omtrent hele Eskilstunakonserten.
Han gir meg små gaver, sigaretter, godteri. Jeg stoler på ham nok ti å la ham gjøre ting med meg ingen andre har gjort.
Jeg hadde gitt opp alt jeg eier og bryr meg om for å være med ham.
Felicia kan forøvrig gjerne flytte til et annet land så jeg slipper å ta stilling til henne.
Føler meg noe råtten, men alvorlig talt.
Det er ikke mitt problem at Philip fant seg en dame liksom.

Ingen kommentarer: