tirsdag 2. september 2008

Slumsegrums

Malin påvirker meg mer enn jeg har godt av.
I dag har jeg innstallert Soulseek bare fordi hun har det.
Og oppretta blogg.

Ting er snudd på hodet, er uvenn med Hanna.
Det gir meg en konstant angstfølelse.
Men jeg er superlei av å føle meg verdiløs og tilsidesatt, sett ned på og nedprioritert. Valgt bort.
Derfor bidrar jeg ikke akkurat til løsning av problemet, men snarere enn forverring
(jeg snakker ikke med henne med mindre hun snakker direkte til meg)
Situasjonen blir ikke bedre av det - ikke selvfølelsen eller humøret mitt heller.
Jeg er ikke en konfliktperson.
Men jeg er sta.

De andre er derimot fryktelig fantastiske.
Malin, Andrea, Anniken, Bjørnar.
Har ingen ord.
Men jeg hadde ikke overlevd her uten dem.

Sånn ellers er ting bra igjen økonomisk!
Skrev klage til lånekassa. Posta i dag.
Mer penger fra staten!
Og mor gir meg mer penger fra og med NÅ.
Så da får jeg kanskje råd til å flytte for meg selv.
I det minste får jeg råd til nytt digitalt og analogt kamera!
YES!
Gleder meg som ei kattunge.