lørdag 6. september 2008

Loppis

I dag tryna jeg og Stine på motorsykkelen.
I en rundkjøring.
Det var ganske jævlig skummelt.
Husker bare at jeg kjente at vi mista festet.
Husker ikke at jeg traff bakken, men husker at jeg glei en meter eller to fremover mens det gjorde driiiitvondt i venstre kne.
Som ble dratt mot asfalten, etter kroppen min.
Det neste jeg husker er Stine som roper "faen faen faen faen!"
Først da ble jeg redd.
Trodde Stine hadde brekt beinet eller noe.
Men når jeg så henne stod hun oppreist.
Og prøvde å få biler til å stoppe for å hjelpe oss.
Sykkelen mista det ene speilet, vi fikk kjøttsår og hevelser på knærne.
Nå er det ganske vanskelig å gå.

Sånn ellers har jeg vært på loppemarked og kjøpt masse klær.
Og så var jeg på sudanhjelpen! Det var kos der.
Handla masse te på søstrene grene også.
Nå ser jeg på totally spies.
Og må tisse.
Men ikke FAEN om jeg går ned trappa.
Det gjør vondt.

1 kommentar:

GRISE-ELISE sa...

bare livet som tester meg :3

AUUUUUUUUUU du må være forsinktig din tullejente!!!!