torsdag 4. september 2008

Fiskegrateng til middag

Jeg blir så sinnsykt forvirra.
Hanna prøver å være grei/gjøre ting bedre.
Snakker til meg, hører på ALT jeg har å si(både i timen og ellers), låner meg penn selv om jeg ikke spør henne direkte om den.
Men hun prøver ikke å snakke med meg om det vi faktisk trenger å snakke om.
Hva mener hun med det?


Dessuten oppførte Stine seg ignorant og jeg oppførte meg barnslig.
Hun avlyste avtalen vår en halvtime før.
Uten å gi meg noen konkret grunn, og på en generelt veldig provoserende måte med mange smilefjes, fra Nicko sin telefon.
Og da ble jeg ganske sinna, og sendte sinnamelding tilbake.
Da sier hun at hun er syk.
Og det høres ut som hun er syk også.
Men jeg har så sinnsykt på følelsen at det ikke var sant.
At hun bare ville være sammen med Nicko.
For det er ikke logisk å sende en så detaljert og lang sms hvis du etterpå sier du er så dårlig at du ikke kan kjøre.
Og dessuten kan hun ikke ha blitt så kvalm spontant.
Og at hun da velger å drøye såpass lenge med å si ifra at jeg ikke rekker å lage nye planer er så jævlig idiot.
Føler meg nok en gang nedprioritert.
Men jeg føler meg jo dum som ikke tror på henne når hun sier hun er syk.
Det er dårlig av meg å ikke tro på bestevenninna mi.

Har kjøpt maling og skal begynne å male på lørdag eller søndag. Hurra!






Ingen kommentarer: