søndag 26. oktober 2008

Jeg er tilbake fra en svært lite vellykket tur til sverige.
Jeg er tilbake, en visdom klokere:
livet er ikke som Grey's Anatomy eller andre søte kjærlighetsserier.
Hvis du drar seks timer til et annet land for å prøve å vinne mannen som kan
redde deg fra alt vondt, vil du ikke ende opp med et "JA, JEG ELSKER DEG OGSÅ FOR ALLTID" som i Grey's Anatomy.
Men heller et "hej, vad gör du här? Du kan stanna kvar til lördag"
Og deretter ingenting.
INGENTING.
Skjønner dere?

Jeg vil ikke fortelle mer enn dette:
*satt to timer utenfor leiligheten hans
*ble enig om å bryte kontakt for å fikse livet mitt
*Fant ut at SM-sex kanskje kan reparere en del av skadene jeg har

Så ikke snakk om Philip til meg mer.
Ikke spør hvordan det går med meg, om jeg klarer meg uten ham.
For det må jeg bare.
Jeg har inget annet valg.

Ingen kommentarer: