onsdag 5. august 2009


Jeg savner deg allerede

Du er i Bergen og du skal være der lenge, og jeg skulle ønske jeg kunne være med deg dit! Jeg skulle ønske vi fortsatt kunne gå på skole sammen og at vi kunne fortsette å gjøre alle de tinga vi har gjort sammen. Jeg vil fortsette å kline i printerrommet, kjederøyke og konkurrere om å være best i alt. Jeg har ikke lyst til å slutte med å spøre deg om du hørte på P3morgen i dag når Siri sa det morsomme, og jeg har ikke lyst til å slutte med å sitte på fjortissrampa og ta en sigg (uansett vær og humør)






Ligger i senga mi nå, prøver å la meg sjæl flyte vekk. Men hver gang jeg flyter må jeg liksom aktivisere meg - jeg tør ikke la meg selv slappe av.
Er mye som skulle vært gjort, jeg ligger bak skjemaet og rekker ikke de tingene jeg gjerne ville gjort. Tankene vil ikke holde ett spor lenge nok, ordene kommer ikke riktig ut, jeg får ikke formulert det jeg skriver. Men allikevel ligger jeg med en halvgod følelse. Optimisme kanskje. Jeg har mange planer.

2 kommentarer:

skjea sa...

love you. savner alt som har vært.

The photographer sa...

loveyoutoo!